HTML

Brandhuber Ádám élete

Fiam született ! Elkezdem az ő nevében, hogy ha majd elég nagy lesz hozzá, folytatni tudja.

Friss topikok

Linkblog

Rémületes baleset

2010.06.19. 11:39 brand_boy

Ma úgy összefostam magamat, hogy a nagyi mindkét térde olyan lett, de még a hátam is.
Álmomban kiszívtem a karomat, ami úgy néz ki, mintha bántalmaztak volna.
Még a végén lesittelik az ősöket, és ittmaradok nagyival.
Jól megnevettettem anyáékat, amikor be akart nézni mami a pelusomba a combomnál, én fingottam egy hármas sorozatot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brandhuber.blog.hu/api/trackback/id/tr932097624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása